Aldea Global |
Llista amb dades d'autoria |
|
|
|
El Papus (1973-1987). Contrapoder informativo en la Transición española
Consulta les primeres pàgines
El tardofranquisme necessit... PVP: 19,50€
|
|
DirCom, estratega de la complejidad
En el món actual és cada vegada més important tenir polítiques i estratègies de comunicació amb la societat clares i eficaces, tant en organismes... PVP: 19,23€
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Teorías de los medios de comunicación
Aquest manual presenta les principals teories i àrees d'investigació de la comunicació i dels estudis dels mitjans de comunicació a partir de la ... PVP: 23,08€
|
|
Músicas públicas, escuchas privadas
... PVP: 16,83€
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Creatividad y generación de ideas : estudio de la práctica creativa en cine y publicidad
... PVP: 21,12€
|
|
La situación de la televisión local en España
Anàlisi socioeconòmic, polític i comunicatiu de la història de la televisió,
el naixement de la televisió local i l'impacte i repercussió d'aques... PVP: 20,00€
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El malson de Chandos : la crisi acadèmica i professional del periodismo des de la crisi postmoderna de la paraula
A partir del malson que va tindre lord Chandos, s'apliquen els problemes de
la paraula, amb una àmplia reflexió sobre els processos de transforma... PVP: 22,00€
|
|
El discurso persuasivo. La estructura retórica de los spots electorales en televisión
La televisió s'ha convertit en el mitjà de comunicació que més influeix en les campanyes electorals. A través d'aquesta, els partits polítics des... PVP: 17,50€
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La traduccion publicitaria: Comunicación y cultura
Traduir anuncis és un procés de comunicació entre cultures en què intervenen factors de diversa índole, com mostra l'extensa anàlisi comparativa ... PVP: 25,96€
|
|
Història del periodisme. Notícies, peridodistes i mitjans de comunicació
Una lectura global de gran interès sobre l'evolució del periodisme, que fa una síntesi orientadora dels cinc segles llargs que van des de l'apari... PVP: 23,08€
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mostrar para decir
Existeix una diferència entre allò que es mostra i allò que es comunica. El fet de mostrar una imatge va més enllà de la simple representació grà... PVP: 17,00€
|
|
El consumidor adolescent : televisió, marques i publicitat
El consumidor adolescent esbossa un panorama general del que pensen, senten i fan els adolescents sobre el consum, la televisió, les marques i la... PVP: 17,50€
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Teorías de la comunicación
Les teories de la comunicació, amb una tradició de més de vint anys en aquest país, s'ha consolidat com una línia d'investigació i dels àmbits de... PVP: 17,43€
|
|
Història de la comunciació: València 1790-1898
El nou treball de professor Laguna, basat en la seua Historia del periodismo valenciano: 200 años en primera plana, revisa i amplia aquell text i... PVP: 21,04€
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La infografía
El llibre, plantejat com una guia útil enfocada a la formació i estudi de l'aspecte visual del periodisme, és indispensable per a abordar aquest ... PVP: 17,43€
|
|
La comunicació en democràcia. Una visió sobre l'opinió pública
El llibre fa un repàs a les teories sobre l'opinió pública més vigents actualment, tot constatant el paper decisiu que tenen els mitjans de comun... PVP: 13,85€
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Retórica creativa
Aquest llibre presenta un mètode innovador i eficaç per a generar i analitzar idees de missatges publicitaris. Lluny de recórrer a nocions com la... PVP: 17,43€
|
|
Televisión de proximidad en Europa
Paral·lelament a l'avanç de la globalització dels mitjans, també s'observa a Europa l'expansió de múltiples experiències de televisió d'àmbit reg... PVP: 26,44€
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Literatura y periodismo
Malgrat que és notòriament present en la cultura mediàtica del segle XX, les complexes i promíscues relacions entre la literatura i periodisme ha... PVP: 26,75€
|
|
Creatividad y comunicación persuasiva
Creatividad y comunicación persuasiva analitza el pensament creatiu des de la perspectiva que comprendre i aprehendre el procés de creació és im... PVP: 17,43€
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Creatividad y comunicación persuasiva
Creatividad y comunicación persuasiva analitza el pensament creatiu des de la perspectiva que comprendre i aprehendre el procés de creació és imp... PVP: 14,45€
|
|
El lector model en la narrativa per a infants i joves
Aquest estudi respon a un enfocament interdisciplinari que s'insereix en el marc de l'anàlisi del discurs i que conjumina l'examen de dades histò... PVP: 11,72€
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Informe de la comunicació a Catalunya, 2003-2004
L'Informe de la Comunicació a Catalunya 2003-2004 estudia l´estat de la
comunicació a partir del mitjans convencionals (premsa, ràdio, televisi... PVP: 35,00€
|
|
Retórica, informació i metàfora
Retòrica, informació i metàfora és un estudi del llenguatge dels mitjans de comunicació de massa (mcm) fet des d'una perspectiva lingüística. S'h... PVP: 20,43€
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
La parla com a espectacle
Mitjançant una acurada anàlisi del programa La vida en un xip, aquesta obra estudia els espectacles de parla televisius (talk-shows), tant l'estr... PVP: 11,72€
|
|
Informe de la comunicació a Catalunya 2001-2002
Aquest projecte de l'InCom ofereix regularment ¿cada dos anys¿ una descripció actualitzada i una anàlisi profunda i plural dels diversos camps qu... PVP: 34,62€
|
|
|
|
|
|
|
|