|
Títol: | Inteligencia emocional en entornos educativos: evidencias científicas
| | Autoria: | Sánchez Gómez, Martín (ed.lit.) | | Bresó Esteve, Edgar (ed.lit.) | | Adelantado Renau, Mireia (ed.lit.) | Pàgines: | 78 | Dimensions: | 17 X 24 | Edició: | 1 (2022) | Preu: | 12,00 € | Idioma: | Castellà | Enquadernació: | Fresada | Suport: | Paper |
* Descàrrega gratuïta Les emocions marquen el nostre dia a dia en qualsevol àmbit de la vida, i són especialment importants en l'entorn educatiu, ja que influeixen en les relacions que mantenim, en les decisions que prenem i en els resultats que obtenim. A més, la societat s'enfronta a un període emocionalment exigent, marcat per la incertesa, la desconfiança i també per l'esperança que tot torne a ser com abans. La pandèmia ha despertat el nostre vessant més emocional i ens ha recordat la necessitat del contacte humà, la importància de cuidar els vincles socials i com és d'important percebre expressions facials al complet, sense barreres. No obstant açò, com en altres moments de crisi, la covid-19 també obri la porta a noves formes d'educar i aprendre, una porta que comunica amb un nou context en el qual la intel·ligència emocional forma part de l'educació i ens permet comprendre els nostres sentiments i els de les persones que ens envolten, un context en el qual les emocions han de jugar al nostre favor, no en contra nostra. | |
|
|