Universitat Jaume I - UJI - Castelló

La tenda UJI
Distribució de publicacions i productes

ATENCIÓ:
Fins a nou avís, els llibres en paper i productes de marxandatge només es serviran dins del territori de l'Estat Espanyol. Perdoneu les molèsties.

Inici > Publicacions > Universitas

Comprar Fer compra

   Col·lecció: Universitas  Núm.Serie: 49
   ISBN: 979-13-87886-06-6




Títol: Fundamentos del proceso de fabricación de materiales de cerámica blanca. Volumen I
 
Autoria: Amorós Álbaro, José Luis
 Blasco Roca, Encarna
Pàgines: 376
Dimensions: 24,5cm x 17,5cm
Edició: 1 (2025)
Preu: 60,00 €
Idioma: Castellà
Enquadernació: Tapa dura
Suport: Paper
Altres formats:

Consulta les primeres pàgines


L'objectiu d'aquesta obra és disposar d'una publicació, en diferents parts o volums, sobre les bases científiques en què es fonamenta la fabricació actual de productes de ceràmica blanca, intentant oferir una interpretació científica dels fenòmens que s'hi desenvolupen.

En el primer capítol s'analitza i descriu de manera racional l'estudi del processament ceràmic. Aquest es basa, d'una banda, en el coneixement de les relacions que existeixen entre les propietats dels materials i les seues característiques microestructurals. I, d'altra banda, en la resposta del material en cada etapa individual del procés, és a dir, com varien les seues característiques microestructurals en modificar les variables d'operació.

En capítols posteriors s'estudien les lleis i principis que regeixen els processos físics i/o reaccions químiques que, en major o menor mesura, depenent de l'etapa del procés considerada, influeixen sobre els canvis microestructurals que experimenta el material. Així, els fenòmens col·loidals, les forces superficials o entre partícules i els mecanismes d'estabilització de suspensions, que són la base per assolir suspensions estables, seran tractats en aquest volum.

DOI: http://dx.doi.org/10.6035/Universitas.49

COM CITAR: Amorós Álbaro, J.L.; Blasco Roca, E. 2025. Fundamentos del proceso de fabricación de materiales de cerámica blanca. Volumen I. Castelló de la Plana: Publicacions de la Universitat Jaume I.

Il·lustracions en color

Informació proporcionada per:

Publicacions de la Universitat Jaume I

Servei de Comunicació i Publicacions
Edifici de Rectorat i Serveis Centrals
Campus del Riu Sec
Tel.: +34 964728819 - Fax: +34 964728832
Adreça electrònica: publicacions@uji.es
UJI
Universitat Jaume I
Campus del Riu Sec, 12071
Castelló de la Plana
Resum de la compra
Productes:
Import total:
0,00 €

ATENCIÓ:
Fins a nou avís, els llibres en paper i productes de marxandatge només es serviran dins del territori de l'Estat Espanyol. Perdoneu les molèsties.

Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir una millor experiència i servei. En continuar amb la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies.
Data última modificació: 11/12/2015 | Informació i consultes: bústia de suggeriments | Política general de protecció de dades
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16