
|
| Títol: | Fundamentos del proceso de fabricación de materiales de cerámica blanca. Volumen I
| | | | Autoria: | Amorós Álbaro, José Luis | | | Blasco Roca, Encarna | | Pàgines: | 376 | | Dimensions: | 24,5cm x 17,5cm | | Edició: | 1 (2025) | | Preu: | 60,00 € | | Idioma: | Castellà | | Enquadernació: | Tapa dura | | Suport: | Paper | | Altres formats: |  |
Consulta les primeres pàgines L'objectiu d'aquesta obra és disposar d'una publicació, en diferents parts o volums, sobre les bases científiques en què es fonamenta la fabricació actual de productes de ceràmica blanca, intentant oferir una interpretació científica dels fenòmens que s'hi desenvolupen.
En el primer capítol s'analitza i descriu de manera racional l'estudi del processament ceràmic. Aquest es basa, d'una banda, en el coneixement de les relacions que existeixen entre les propietats dels materials i les seues característiques microestructurals. I, d'altra banda, en la resposta del material en cada etapa individual del procés, és a dir, com varien les seues característiques microestructurals en modificar les variables d'operació.
En capítols posteriors s'estudien les lleis i principis que regeixen els processos físics i/o reaccions químiques que, en major o menor mesura, depenent de l'etapa del procés considerada, influeixen sobre els canvis microestructurals que experimenta el material. Així, els fenòmens col·loidals, les forces superficials o entre partícules i els mecanismes d'estabilització de suspensions, que són la base per assolir suspensions estables, seran tractats en aquest volum.
DOI: http://dx.doi.org/10.6035/Universitas.49 COM CITAR: Amorós Álbaro, J.L.; Blasco Roca, E. 2025. Fundamentos del proceso de fabricación de materiales de cerámica blanca. Volumen I. Castelló de la Plana: Publicacions de la Universitat Jaume I.
| Il·lustracions en color |
|
|