ATENCIÓ:
Des del 17/04/2025 al 27/04/2025 no es serviran comandes a causa de les vacances de Pasqua del personal. Perdoneu les molèsties.
ATENCIÓ:
Fins a nou avís, els llibres en paper i productes de marxandatge només es serviran dins del territori de l'Estat Espanyol. Perdoneu les molèsties.
Comprar
|
Col·lecció: Educació Núm.Serie: 25 |
ISBN: 978-84-10349-60-5 |

|
Títol: | A través de la mirada. Por una pedagogía del encuentro
| | Autoria: | Cima, Rosanna | | Schiavon, Chiara (trad.) | Pàgines: | 109 | Dimensions: | 30 cm x 21 cm | Edició: | 1 (2025) | Preu: | 16,00 € | Idioma: | Castellà | Enquadernació: | Fresada | Suport: | Paper | Altres formats: |  |
Consulta les primeres pàgines
Travessar, afirma l'autora, és l'acció de la mirada que pren cos i es meneja cap la cerca d'un nou horitzó de possibilitats de trobada amb les alteritats i les singularitats que cadascú porta amb si mateix.
L'objectiu d'aquesta obra és apropar-nos a la Pedagogia de la Trobada en el context socioeducatiu espanyol, fent-nos reflexionar sobre la nostra mirada cap a l'alteritat a partir de les pròpies arrels culturals. Així, ens ofereix un conjunt de ferramentes per trobar un punt de trobada intercultural amb els altres, sent un text important per la formació dels professionals de l'educació.
DOI: http://dx.doi.org/10.6035/Educacio.25 | Il·lustracions en color |
|
|
|
|
|