Universitat Jaume I - UJI - Castelló

La tenda UJI
Distribució de publicacions i productes

ATENCIÓ:
per problemes de restriccions en el transport degut al COVID-19 no es poden enviar comandes de llibres en format físic (paper) fora d'Espanya. Perdoneu les molèsties.

Inici > Publicacions > e-Humanitats

Comprar Fer compra

   Col·lecció: e-Humanitats  Núm.Serie: 3
   ISBN: 978-84-8021-586-2




Títol: La comunicación corporativa en el ámbito local
 
Autoria: Durán Mañes, María Ángeles (ed.)
 Fernández Beltrán, Francisco José (ed.)
 López Lita, Rafael (ed.)
Pàgines: 242
Dimensions: 15 x 21
Edició: 1 (2006)
Preu: 25,00 €
Idioma: Espanyol
Enquadernació: Rústica cosida
Suport: paper

Conceptes com la identitat visual, la reputació corporativa, la
responsabilitat social, la marca, o les relacions amb els mitjans de
comunicació es tracten des de la perspectiva de les corporacions que porten
a terme la seua activitat en l'àmbit local, i en especial des de les
funcions que ha d'exercir el director de comunicació.


Llibre amb CD-ROM adjunt

Informació proporcionada per:

Publicacions de la Universitat Jaume I

Servei de Comunicació i Publicacions
Edifici de Rectorat i Serveis Centrals
Campus del Riu Sec
Tel.: +34 964728819 - Fax: +34 964728832
Adreça electrònica: publicacions@uji.es
UJI
Universitat Jaume I
Campus del Riu Sec, 12071
Castelló de la Plana
Resum de la compra
Productes:
Import total:
0,00 €

ATENCIÓ:
per problemes de restriccions en el transport degut al COVID-19 no es poden enviar comandes de llibres en format físic (paper) fora d'Espanya. Perdoneu les molèsties.

Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir una millor experiència i servei. En continuar amb la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies.
Data última modificació: 11/12/2015 | Informació i consultes: bústia de suggeriments | Política general de protecció de dades
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16