Universitat Jaume I - UJI - Castelló

La tenda UJI
Distribució de publicacions i productes
Inici > e-Books PDF

Comprar Fer compra

   Col·lecció: Athenea  Núm.Serie: 6
   ISBN: 978-84-15443-24-7




Disponible també a:







Títol: Aprendizaje organizativo y teoría de la complejidad: implicaciones en la gestión del diseño del producto.
 
Autoria: Camisón Zornoza, César
 Chiva Gómez, Ricardo
Pàgines: 375
Tamany: 10.16Mb
Edició: 1 (2002)
Preu: 11,00 €
Idioma: Espanyol
Enquadernació:
Suport: e-Book - PDF

El propòsit de l'obra és aprofundir en l'aprenentatge organitzatiu i descriure l'anàlisi de les implicacions en la gestió del disseny del producte en el marc del negoci de fabricació de paviments i revestiments ceràmics.


Informació proporcionada per:

Servei de Comunicació i Publicacions

Edifici de Rectorat i Serveis Centrals
Campus del Riu Sec
Tel.: +34 964728819 - Fax: +34 964728832
Adreça electrònica: publicacions@uji.es
UJI
Universitat Jaume I
Campus del Riu Sec, 12071
Castelló de la Plana
Aquesta web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir una millor experiència i servei. En continuar amb la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies.
Data última modificació: 11/12/2015 | Informació i consultes: bústia de suggeriments | Política general de protecció de dades
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16